Bebeğim balkondan aşağıya atmış yastığı biz görüp alana kadar köpeğin ağzında bahçede gezdiriyor yastığı onsuz uyumuyor ona koyuyor emerken kafasını ve kulaklarını elleyip öyle uykuya dalıyor bir nevi uyku arkadaşı etti yastığı kendine şimdi ben nereden bulucam napicam bilmiyorum . Geçen sene BİM’den almıştık mavi bir emzirme yastığı kulakları var böyle iki tane aktüel ürün olarak gelmişti Trendyol vs başka bir yerde de aynısını bulamadık nereden bulacağım aynısını ne yapacağım ağlayacağım ya onu arıyor uyumuyor 18 aydır hep onunla birlikte yastık hiç bırakmadı 🥲🥲🥲