Mommyss Kızlar daha öncede post açtım gaz anestezisi ile sünnet olacak oğlum neden lokal deyip durmayın arkadaşlar her çocuk bir değil sadece genel anestezi ile sünnet yaptıranlardan yorum alabilir miyim bebeğim 5,5 aylık
Rdn Mommyss bizim genel oldu 4 aylıktı Uyanırken ağladı Haricinde ilk çişinde bi ağlama olmadı her gğn suya oturtuo her bezde açarak kremledik Bezi değmesin diye karton bardak koyduk Gayet rahattı süreç ama anesteziden uyanma adı sünnetten daha zordu yarım saat susmadan ağlamak zaten bilimç de yok ona hazırlıklı olum
Mommyss Rdn canım peki anestezi sizin bebeğinize nereden verildi yine gaz olarak mı yoksa damardan mı? Operasyon kaç dk sürdü bebeği alıp götürüp geri yanınıza getirme süreci:/
Mommyss Rdn birde cocugunuzu etkiledimi paikolojik olarak yani daha sonrasında huylarında değişiklik oldumu
Noname21 Mommyss genel anestezi de çocuğa damardan ilaç verirler maske ile de uyutulir genelde. Bazen entube edilir yani tamamen uyutulur . Çocuklarda genel anestezi den uyanma biraz zor olduğu icin pek tercih edilmez . Niye lokal istemiyorsunuz saglik ile mi ilgili
Mommyss Noname21 doktor lokali uygun görmedi canım peki neden maske ile uyutuyolarki madem öyle uyutuyorlar damardan neden bidaha anestezi yapılıyor anlamadım lokal yapsınlar o zaman
Noname21 Mommyss ona doktor karar veriyor her ne kadar maske ile uyutsalarda kas gevşetici vs yapılıyor mecburen o yuzden
Rdn Mommyss ameliyathaneye gidip gelmesi yarım saat sürdü gaz anesteziydi galiba ama damar yolu da açmışlardı
Mommyss Noname21 hem ağızdan hem damardan anestezi yapıldığını düşünmemiştim sadece gaz anestezisi demişti doktor ben bi arayıp detaylı öğreneyim o şekildeyse yaptıramam:(