manicurist Bende hidrosefali hastasıyım hiç sorunum yok bebekken doktor hatası yüzünden olmuşum. Normal doğum yapmaması gerekirken annemin normale almış beyin kanallarim sıkışmış. Şantım var. 33 yaşındayım hiç sorun yaşamadım. Tıkanma da olmadi hala aynı şant 😅 bir yerimde sorun yok Allahima bin şükür 🙏 size de çok geçmiş olsun.