Geçen haftalar kızım hastalandı dr antibiyotik verdi kullandık 3. Gün vücudu hep döktü ertesi gün geçti ama bi iki gün sonra yine döktü baya doktora götürdük alerji dedi. O güne kadar farklı bi şey yememişti sadece ilaç aldı ilk defa. Bundan sonra antibiyotik gerekirse napıcaz kızım 9 aylık olmak üzere