Dün sabah ikinci ay aşılarimizi olduk. Bu sabah kakasi yesile dönük du. Normal mi acaba
Ateşlenme oldumu bebeğiniz de
En fazla 37.8 civarı oldu ama huzursuzdu sanırım aşı bölgeleri acıyordu calpol verdim