Ozlemyoz Merhaba anneler fotograf koyamadim nasil koyuluyor bilmiyorum. Bebegimin kulaginin arkasinda kuruluk olmus gibi yaraya benzer bisey var ne yapabilirim
Seyda45 Konak tarzı birsey mi ? Benimde kuruluk yara gibi konak tarzındaki banyo yaptırmadan önce zeytinyagi surup bekletiyordum sonra elimle hafif kazıyinca çıkıyordu Ozlemyoz
MucizeKalbim Bebeğim de doğdu doğalı tekrar ediyor. Banyoda mutlaka yumuşatıp alıyorum. Krem surup bekletirsen de kolay çıkıyor. Sürekli aklında olsun yeniden yeniden olacak
Almondeyed Benim bebeğimde de vardı hatta artık sulaniyordu sarı sarı su akıyordu doktor egzema dedi kortizonlu kullandık
Temmuz1 Birkaç kere olmustu bizde de.banyodan çıkınca krem sürüyordum tekrarlamadi.sudocrem iyi gelmisti.