cekoslavakporseleni Fatma69 Biz kullanıyoruz, ama markasını bilemiyorum. Bayiden almak çok pahalıydı eşim İnternetten aldı ustaya taktırdık çok daha uyguna geldi. Çok memnunum. Aqua bişeydi adı ama hatırlayamadım.
ak1905 Fatma69 annemler yıllardır ihlas kullaniyo memnun. Arkadasm ve yengem LG kullaniyo bende istiyorum eğer alırsam lg Alicam sanirim
Balevlatm Fatma69 evet bizde yeni taktirdik direk ihlas arastirdim başka marka.gecemdi hiç aklindan annemlerde 10.senedir ihlas kullanıyor lar
Kubrasolmmaz Fatma69 ben ihlas kullanıyorum ve tanıdığımız olduğu içinnnnn çoookkk uyguna almıştık 1200 tl en son çıkan modelini yıllardır ailemde eşimin ailesinde bu markayı kullanıyoruz üstüne tanımam
Denizzz88 Fatma69 biz Thomas diye bi marka kullanıyoruz benim için yer kaplamamasıda önemliydi lavabonun altındaki dolap doluydu çünkü ama bu ince uzun bi alet çok yer kaplamadı ve üzerinide kullanabiliyorum. Suyun tadı da güzel buarada memnunuz
Fatma69 Merveaselimm darisi basima haftada 60 tl vermek zoruma gidiyor aritma alip yemeklere de kullanmak istiyirum
Semaan Fatma69 merhaba canım ihlasın son çıkan dijital 3 parça fitresi var onu kullanıyorm öemnunum canım sular kesildiginde alarm ötüyor yada fitre bittginde uyarı veriyor 3 fitresen biri senede bir diger ikisi 8 ayda bir değişiylr değişim 170₺ güzel ürün