Merhaba arkadaşlar 3 aylık bebeğim var. Ara sıra kucağımda olduğunda aynanın karşısına geçiriyorum ve tummy time egzersizi yaparkende ayna karşısında yapıyoruz. Dün arkadasimla görüntülü konuşuyorduk oğlumla ayna karşısındaydık ayna gösterme ona iyi değilmiş dedi onada annesi öyle demiş niye dedim bilmiyorum dedi Ama oğlum ayna karşısında olunca mutlu oluyor neden aynaya baktırılmaz deniyor