Senem1234 Merhaba Anneler Trendyolda beren kids den alışveş yapan var mı ? Fotoğraflarda cok güzel ürünler gözüküyor üstelik piyasa daki fiyatların cok cok altında . Alışveriş yapıp memnun kalan veya kalmayan varsa yorumlarınızı bekliyorum ♥️
umayy34 Senem1234 ordan tisort takimlari aldim fakat bedenleri cok kucuk 6 aylik bebege 12-18 ay aldim tam oldu
Senem1234 incidenizzz ay teşekkür ederim. Bende cok beğendim cok güzel takımlar var fiyatlarıda uygun geldi. Bunarada kalıpları nasıl ?