nazlial Sezeryan doğum yapalı bugün tam 2,5 ay oldu. Dönem dönem azaldı ama kanamam sürekli devam ediyor. Dr kontrolde cerazette verdi ama kanamam kesilmedi ilaca başlayalı 15 gün oluyor. Sizce ne yapılmalı başına gelen varmı?