
Kızlar kan vermiştim hamilelik şüphem vardı erken gebelik testinde silik çizgi gördüm diye postta açmıştım hatta salı günü kan verdim sonuç bu. Ayrıca sormak istediğim bir hafta önce de vermiştim estradiol hormonu 120 çıkmıştı bunda 69 çıkmış anlayan var mı acaba nedeni nedir?