[silindi] kızım 6 aylıkken falan almıştık ama hiç binmedi 🤷🏼♀️ Hatta yürüteci çok seviyordu ama hoppalaya bindiğinde ağlamaya başlıyordu beni alın diye 🙈 bi kez bile binmedi bence bebeğinizin bineceğinden eminseniz alın ☺️ Ben 160 liraya almıştım babyhope marka