Arkadaşlar selam elimde hediye çekim var bir haftaya bitecek güzel bi sey bulamadım bir kozmonot kışlık ayaklı mont tulumlar gözüme çarptı.Aranızda kullanan var mı memnunmusunuz? Bebeğim Ağustos başında doğdu 3-6 ay alsam kullanışlı olur mu kış için küçük mü olur?Fikirlerinize ihtiyacım var😊