Anneler merhaba. İlk defa post açıyorum. Bebeğim 7 aylık. Nerdeyse 1 aydır uykusunda dönmeye çalışıyor. Emekleme pozisyonu almaya çalışıyor. Ama uyku halinde yapıyor bunu. Sonra başlıyor ağlamaya. Çok zorlanıyorum.. Aynı şeyi yaşayanlar, ne kadar sürdü bu durum? :(