Emel16 Busraa5858 maşAllah iyi kilo almış bizde şuan kaçız bilmiyorum:) sadece emiyor mu mama da veriyor musun
Emel16 Mervefeoktay geceleri düzenli de gündüz değil inşAllah ikisi de düzelir ve öyle kalır:)) aynen Bebekler öyle günden güne değişiyor huyları
Emel16 Gulsum0861 aç kalmamak bol su ve yüksek moral , kesinlikle işe yarıyor en azından bende yaradı bi de geçenlerde soğan ve dereotunun da artırdığını tespit ettim canım bende artırdı yani
Gulsum0861 Emel16 nasıl tüketmeliyim soğan ve dereotunu canım, benimde arttırmaya çok ihtiyacım var çünkü tamamen kesilmek üzere çok üzülüyorum kendime çok kızıyorum düzgün beslenmediğimden dolayı mı kesildi diye 😔
Melike-mira Mervefeoktay 4 mayıs da erken doğum yaptım .33+6 haftalık 2300 g 49 cm doğdu. 19 gün küvezde kaldı. Şimdi 62 cm 5500 kilo. Erken doğmasına rağmen çabuk toparladık şükür sadece anne sütüyle besleniyor bal kızım🥰
Pamukseker_Annesi Deletedmom0510 aynı gün doğum yapmışız benim kızımda öyle normalde 5saatte bir uyanır emerdı şimdi 2saatte bir istiyo geceleri sabahta çok erken kalkıyo inanılmaz yorgun oluyorum enerjim gün içinde kalmıyor 3190 dogdu 2.ay kontrolunde 5150 di kilosu da
mylittlepony Mervefeoktay merhaba 17 mayısta doğum yaptım kızım 3210 gr doğdu 10gün önce 5700 gr dı. 62 cm boyu. Meme mama gidiyoruz. Keyfi yerinde şükür banyosunu hergün 9gibi yaptırıyorum sütünü de içtikten sora 10da uyumuş oluyo sabah ezanına kadar, sora uyanıyor gene emziriyorum 8e kadar devam sabah rutini, oynuyoruz gülüyoruz sohbet ediyoruz sora gene uyumak istiyo böyle gündüz kısa yarm saatlik bi saatlik uykularla devam ediyoruz akşama kadar 🥰
Aayyssnnrr Mervefeoktay bizde 20 mayısta doğduk 2640 gr doğdu kontrolü yarın ama 2 aylık kontrolünde 4650 ydi sadece anne sütü ile besleniyor sizinki mamadan dolayı belki biraz fazladır ama çokmuş azmis bence takmayin sağlıklı olması en önemli olan bi sure sonra kilo alımı yavaşlıyomus zaten
Mervefeoktay Aayyssnnrr şükür sağlığında bir problem yok anne sütü alsa dert etmezdim mama olunca işte aklım takıldı
Ftmgktg Mervefeoktay 23 mayısta doğdu 3700 gr 10 gün önce gittik kontrole 6500 gr 57 cm.masallah uzun sizin bebek 😊
Emel16 Gulsum0861 valla ben direk yedim canım ilk zamanlar örtül çok tükettim Onu da dene canım . Annem yıkayıp tabakla haZırlıyordu mutfağa her gittiğimde tuzlayıp tuzlayıp yedim sonra dereotu da iyi dediler dereotunu da yıkayıp hazırladı ikisini tuzlayıp yedim. Tuzlayıp yiyince susatıyor zaten susayıp su da içiyorsun. Soğanı da özellikle hazırlayıp yemedim hiç canım. Bi gün eşimle dışardan yemek söyledik yanında hazır gelmişti bi kaç çatal batırıp yedim öyle yani. Ama çok yemek istemedim soğanı sütün tadını değiştirir bebeğim sevmez diye.
Haticelif Gulsum0861 dereotu, havuç,pirinç,hurma,badem,rezene ve son olarakta müsli 🤗 Migros’ta kellogs markalı çikolatalı,fındıklı çıtır müsli var canım çok güzel süt yaptı bende
Gulsum0861 Mervefeoktay bende acenten elektrikli pompasını kullanıyorum ama çok güçlü değil tabiki, eğer işe yarıyorsa bende deniyim
Ayse1 Mervefeoktay 22 mayısta doğum yaptım 68cm 7500gr. 3265 doğmuştu sadece anne sütü alıyor.doktor gayet iyi dedi