Deletedmom_1 Ayı doldurduk 3. Aya giriyoruz 3. Ve 5. Ayda vurulan aşıyı yaptıracağız. Birkaç tane ismi var aşıların. Hangi aşı daha çok öneriliyor bilgisi olan var mı?
Mavii0101 Deletedmom_1 rotarix ve rotateq var biz rotarix almıştık iki doz oluyor biri 3 aylıkken biri beş aylıkken yapılıyor rotateq de üç doz yapılıyor
Y-A-Annesi Deletedmom_1 ister 2 ister 3doZ vurdurabilirsiniz. Ben 2 dozluk olandan yaptırdık rotarix 3. Ve 5. Ayda vurdurdum
Poyrazin_annesii Biz rotarix almştık. Bunda 2 doz oluyo dedı eczaneci. Ama dıger marka 3 doz oluyo demişti bize
Deletedmom_1 Poyrazin_annesii 3. Ayını dolduruyoruz yanlış yazmışım yani yarın 3 aylık oluyor tam o zaman mı yaptıracağım
Deletedmom_33 Deletedmom_1 Rotarix genelde önerilen 2 doz. Rotateq 3 doz Doktorumuz iksji arasidna çok bir fark yok tercih senin dedi. 2 doz diye Rotarix yaptırdım