Deletedmom_37 büyük oğlum brbekliginden beri sürekli w oturuyordu..biz de bebektir,bebekler böyle oturur,rahat demekki diyerek hiç müdahale etmedik.. ilerleyen zamanda büyümüştü ama kaç yaşlarındaydı hatırlamıyorum net bir sekilde..3-4 vardı sanırım .bacaklarında,daha doğrusu dizlerinde içe doğru şekillenme oluştu..sonrası da doktora götürdük.. kalça kemiğinden gelen bir eğrilik oldugunu,bu oturmadan kaynaklandığını söyledi..şu an yapılacak birşey olmadığını söyledi..yüzme tavsiye etmişti..ilerlerse ameliyat demişti..çok şükür ilerleme olmadı..biz sürekli bağdaş kurup oturttuk hep dikkat ettik falan..hala dizlerde ufak da olsa içe doğruluk var .rahatsız etmiyor ama ileri boyuta da ulasabilirdi..dikkatimizi çekip birşey yapmasaydik .bildiğim ve yaşadığım bu..