Merhaba, bugün 7 aylık olduk. Bu zamana kadar sırasıyla sebze, yoğurt ve meyve tadımları yaptık. 7. aya girdiğimiz zaman ise kahvaltı öğünlerine başlamamız gerektiğini söyledi doktorumuz. Besin olarak da yumurta sarısı, tuzsuz lor, tereyağı vb. verebilirsiniz dedi. Bu ayda olanlar kahvaltıda neler veriyorsunuz, fikir almak istedim.