Kızlar 2 aydır savasıyorum 3 gn kortizon iğne 10 günde hap kullandım ama bitince daha fena olarak geri geldi 1 günde birden çoğaldı bütün vucudum dudaklarım dilime kadar vurdu nasıl başa çıkıcam bilmiyorm gecede acile gittim iğne vuruldum ama sabah tekrar gelmeye başladı şimdi emziriyorum en büyük korkum cocuga geçmesi çünkü onda da alerji gibi izler gelip gidiyor vucdunda oluyor çok yorucu olmaya başladı