Canım la Roche Posay dan insmilmaz bı renkli nemlendirici var ben üç kere kullandım fiyatı artı ama inanılmaz güzel yüzüne asla zararı yok gözenek bile tikamiyo renk ki u nemlendirici zaten yüzünde ki renk eşitsizliğini kapatıyor yani fobtefen gibi duruyo bı araştır kulaan derim ben içeriğine kadar tek tek araştırmıştım