Allmillaa kakası böyle hardal rengi gib turuncu gibi içinde beyaz pütürler varsa o beyaz pütürler anne sütündeki fazla yağlarmışmcanım hemşire öyle demişti sorun yok yani . Dönem dönem o azalıyor artıyor bazen daha iyi emiliyor hiç olmuyor endişelenme. Kaka yaparken ağlamasın sebebide ilk 3 ay kaka yapma otomatik beyin tarafından veriliyor ama 3 ay civarı bunu kasları ile kendi yapmayı öğreniyor yani zorlanmasa bile o kası nası çalıştıracağını henüz bilemeyebiliyor. 1 haftaya kadar kaka yapmaması normal. Gaz yüzündende huzursuz olabilir. Karnına saat yönünde sırtına saatin tersi yönünde masaj yapın ayaklarını karnına hafif hafif bastırıp çekin bisiklet sürer gibi hareket ettirin bağırsakları çalıştırır. Birde ben emerken bi ayağını kaldırıyorum öyle ıkınır gibi yaparken daha kolay çıkartıyor artık alıştı gaz çıkarırken kendi kaldırıyor ayağını.