18 aylık kızım. Yaklaşık 3 aydır hiçbir şekilde kahvaltı bile yapmıyor. Verdiğim yemekleri yemiyor. Sürekli meme sürekli meme belki 24 saat emziriyorum. Geceden sabaha kadar ağızında zaten. Sabah kahvaltıyı bile emzirerek yapıyorum vermeyince çığlık çığlığa ağlıyor tuvalete beraber giriyoruz tuvalette bile meme, olayın boyutunu anlatabiliyorum değil mi?Çocuğu sabah yumurta yiyen annelere imreniyorum benim çocuğum bir kere bile yumurta yemedi bin bir çeşidini yapsam bile. Artık doldum isyan boyutuna ulaştım bezdim bıktım. Eşim deseniz ayrı bi dünya hiç bahsetmicem beni anladığı yok anlamayı geçtim bi de eleştiriyor ben çocuktan bıkmışım diye. Herkes anne olmamalıymış derler ya doğru ben anne olmayı kaldıramıyorum.