kızlar bir ay öncesine kadar o kadar müthiş bi iştahı vardı ki ne oldu anlamadım. ya dişlerden ya sıcaklardan diye düşünüyorum inşallah geçici bir süreçtir. bu sabah sadece 2,5 adet pankek yedi sizce yeterli mi doymuş mudur? ben hesap edemiyorum çünkü. içeriği de güzel bir pankek yumurta,muz,tam buğday-keçiboynuzu unu falan vardı lütfen bir şey yazın