Burcurazufuk sizi umutsuzluğa itmek istemem ama kendimi gördüm yazdığınızda içini dökmek istedim, ben de oğlumun hiç sırt üstü yatıp kendi kendine durduğunu etrafı izlediğini bilmem, sürekli kucakta gezmek isterdi. 2.aydan 5.aya kadar gündüzleri kucakta uyudu zaten uzun uyuduğunu da bilmem. Bir ara geceleri de kucakta uyudu. 2.aydan önce bir ara 3 saat falan uyuyordu şimdi sadece 12’yle 2 arası falan uyuyor onun dışında saatte 1 kalkıyor ya emiyor ya da başka şekilde uykuya dalıyor. Akşam 7’de 8’de 9’da kaçta yatarsa yatsın 30-40 dakikada bir kalkıyor biz yanına gidip yatınca biraz daha uzun uyuyor. Gündüz zaten 31.dakika uyanıyor. 9 aylık olmak üzere her gün daha da sinirlerim yıpranıyor. Oturmaya başlayınca oyuncaklarla oynar zannediyordum ama yanında durmazsak oynamıyor bazen durursak da oynamıyor. Son 2-4 haftadır tutunup kalkıyor ve sürekli onu yürütmemizi istiyor. Yürüme arkadaşı var onu istemiyor yürütecin yararından çok zararı olduğunu biliyorum ama ara ara yürüteç mi alsak diye düşünmeden edemiyorum. Bu kadar olumsuz şeyi yazdıktan sonra şunu da söyleyim her bebek aynı değil gerçekten üzülmeyin mutlaka bir yerden sonra düzene girecektir. Yıpranmışlığınızı da anlıyorum ama bir çare bulmak çok zor maalesef büyüyene kadar sabredicez.