twofruits Papatya2636 öpmekten olur mu bilmiyorum ama bebeğiminde bir haftadır falan sırtında var havalar çok sıcak sürekli terliyor ben ona bağlıyorum yediği bişey dokunsa böyle olmaz çünkü
PortakalGumus Papatya2636 Evet öpmektrn olabilir. Benim oğlumun da babasının sakalımdan hep böyleydi teni. Hala bile kızarır arada. Ama dikkat edin hep öpme sonrası mı oluyor. Başka zamanda da varsa bir danışın derim doktoruna.
Sevaa02 İsiliğe benziyor daha çok benim oğlumun da belinde var 2 haftadır bi azalıyor bi çoğalıyor gün içinde ılık suyla yıkayın. Ben arada bir pamuklu bezi ıslatıp hafif hafif siliyorum sernledikçe azalıyor sıcakladıkça çoğalıyorsa isiliktir.