Gzmr21 merhabalar önceki yazdığınız mesajı şimdi görüyorum kusura bakmayın cevaplayamadim. Yani 2 haftadır kullandım kaşıntı geçti gibi çok nadir oluyordu 3 4 gündür karışımı sürmuyorum. Ama bugün kaşıntı oldu yine nadiren yani anlamıyorum geçti mi geçmedimi belirli yerler kaşınıyor çünkü heryerim kasinmiyor sizin ilacınız ismi var mı geçti mi sizin