Bebegim17 Eliiif1 benim kızım hep öyleydi doğduğundan beri. 8 aylık oldu hala tek göğüs yetiyor. 10 kilo 200 gr yani ağlamıyorsa huysuz değilse yetiyordur ☺️
Efy Derin uyuyorsa doyuyordur uyuyup 10 dkka sonra kalkıyorsa doymadığı anlamına gelir ama 10 dkka bile yeterli bi süre bence benim bebeğim en fazla 7-8 dkka emip bırakıyor
Dilruba_1 Efy bebeğim en fazla 7-8 dkka emip bırakıyor Dün gece 7 dk emdi içim rahat etmedi mama verdim gerçekten bu kadar sürede bebek doyar mı? 90 cc verilen mamayı düşünüyorum da memeden mesela o kadar çekiyor mudur mama miktarı kadar ama gündüzleri yarım saat 1 saate kadar bile durduğu oluyor ona rağmen bile mama takviye ediyorum doymamıştır diye
SunnyG İki göğsünü birden emzirebilen varsa şapka çıkarıyorum. Doğduğundan beri tek göğsü beş dk emer bırakır. 2 aylık olacağız
Ysgl26 5-7 dakika arasında bebek bütün memeyi boşaltıp doyarmış canım benimki yarım saat emiyo ne sütüm varmış be diyodum ki iş öyle değilmiş 😅 benim sıpa keyif yapıyo memede yalıyo kokluyo uyuyo ağzındayken..ayrıca aynı sürede biberondaki miktardan ya da sağdığınız sütten neredeyse 2 kat fazla emiyorlar rahat olun doymazsa uyumaz zaten
Dilruba_1 Ysgl26 5-7 dakika arasında bebek bütün memeyi boşaltıp doyarmış Ben de 5-6 dakikayı çok az bulup mama takviyesi yapıyorum bazen ama yarım saate kadar kakıyor genelde göğsümde o zaman vermiyorum 😊
SunnyG Dilruba_1 vermiyorum mama. İlk 15 gün dilin vermiştim, sarılıktı. Gündüz iki saatte bir veya acıkıp huysuzlanınca, gece üç saatte bir emziriyorum.