Benim de yüzümde lekeler oluştu. Solente marka güneş kremi kullanıyorum lekeler için de iyi geliyor. Güneşe çıkmamak lazım kesinlikle, hemen artıyor.
Akşamları da retinol arada da centella özlü leke kremi kullanıyorum.(2aydır)
Azalmaya başladı. Emzirme dönemi geçene kadar geçmezse kimyasal peeling yaptırmayı düşünüyorum.