Sulebaydir benimki de 6 ay 27 gunluk yaklaşık 1 aydir bizde de var o durum. Doktorumuz gelisiminin bir parçası bu merak etme dedi. Hatta bazi bebekler ayaklarini vurmaktan topuklarini yara yapiyormus o bile normal dedi. Ayaklarini kesfettigi icin yapiyormus. Sonrasinda da ayaklarini tutup agzina götürmeye calisacakmis ama henuz yok o bizde 🙈 ama 1,5 yasta hala normal mi bilmiyorum isterseniz bir doktorunuza danışın aklinizda bir şey kalmasin iciniz rahatlasin 🥰