Eliiif1 bence de 2 2buck saat olur bizde eşimle ilk bir ay hep dönüşümlü uyuduk 2saat eşim 2saat ben ilk bebegınız ya kusarsa bogulursa vs dıye hıc yalnız bırakmadık ama baktık öyle olmuyor ikimizde ölüyoruz yorgunluktan dedık nereye kadar sürecek böyle uyuduk 2saat sonrasına hep 10tane alarm kurdum illa biri duyuluyor yada bebek duyup sizi uyandırıyor ☺️Ben bir kere uyanamamışım 4saat sonrakı alarma uyandım tüm geceye alarm kuruluydu cok vıcdan azabı cektm o yüzden kendine eziyet etme sen dinlendikten sonra daha rahat uyanırsın 2 2bucuk saat ideal