Tomris4646 Papatya2636 probiyotik başlayın biagaia mesela her gün aynı saatte 5 damla parol calpol vb agrı kesicidir gereksiz yük bebek için ve çözüm de değil
tineanigra Papatya2636 gaz sancısı için ağrı kesici kullanılmaz. Gaz damlası, gaz masajı , kiraz çekirdeği kemeri kullanabilirsiniz
Merakliannecik Calpolu zırt pırt vermeyin hatta mümkünse son son son çare olsun bu tarz ilaçlar. Karaciğeri yorar ileride hastalıklar ortaya Allah korusun. Doktorun önerisiyle mutlaka kullanın ve gaz için gaz damlaları var onlardan kullan lütfen
minikbirsuperisii00 öncelikle bebekler ilk 6 ay ilaç kullanamaz hicbirsekilde ağrı kesici dahi kullanmayın gaz için gaz damlası deneyin ise yaramiyorsa başka bir tane alıp deneyin gaz masajı sıcak su banyodu sıcak havlu koyun karnına internetten araştırıp doğal yöntemler deneyin hangisi tutarsa özellikle.masaj yapin
Sontvbukucu Papatya2636 bunun için agri kesici verirseniz ilerde agrisi oldugunda gecmez. Probiyotik damla başlayın. Bence.
Bestemm Papatya2636 bence vermeyin gaz damlası kullanın. Nutrigen neowind var gaz damlası hem bitkisel hemde baya faydasını gördüm ben o gaz damlasının. Nurse falan hiç işe yaramamıştı. Deneyin derim.
Elfvli Papatya2636 buna ve bunun gibi ilaçlara gerek yok. Gaz için damlalar var. Onlardan kullanmalısınız.
minikkusuuummm- Papatya2636 bizler gazımız oldugunda ağrı kesici,ateş düsürücü mü kullanıyoruz? Anlamadım carpol ne alaka. Probiyotik damlalar var onlardan kullanın, bol bol masaj yapın, ten tene temas ile geçer sakinleşir en azından 🍀
Sontvbukucu @Papatya2636 bide bebeginizi alaturka tuvalete tutar gibi sırtını karniniza yaslayıp tutun ve hafifçe sallayın cok guzel gaz cikariyor bu pozisyonda bacaklari karnina çekik olsun.
Kahkaha Papatya2636 benimki 1.5 aylık çok fazla agladiginda susturamadigim zamanlar ben verdim çay kaşığının ucuyla verdim ama herhangi bi sakincasi yok verebilirsin belki biyeri ağrıyordur.. ben sağlık ocağında ki doktorumuza sordum verebilirsin dedi.. mor olanı vermelisin ama.. bebek ve çocuklar için mor olan veriliyor