Egehan123 8 ayına girdiğinde genel kontrole götürmüşlerdi çocuk doktoru yönlendirmişti. Öyle anlaşıldı. Yoksa herhangi bir sıkıntısı yok. Sadece konuşması geç kaldı 24aylık tek tük kelime kullanıyor. Geç konuşan mı otizm mi onun içinde doktora götürüyoruz. Kulaklarında iltihap birikmiş o da etkileyebilirmiş konuşmasını. Beklemedeyiz şuan ilaç kullanıyoruz.