Kızlar bebegim yoğun gazlı ve kakasını yaparken zorlanan bir bebek . Mama ile besleniyor. Gazdan dolayı ikinmaktan mama içemiyor. Probiyotik ne kullansam etkili bir probiyotik öneriniz var mı? Biogaia , maflor , symbiosys, forbiome … Bir sürü var hangisi iyi gelir ki ? Elimde şu an sab simplex gaz damlası var.