Minikbirbebek Bebeğim 1yaşına girdi babası hep işte akşam o gelince ona gidiyor haftada 4-5kez eşimin ailesini görüyor onları görünce beni görmüyor ve bana gelmiyor yürütmeye çalşıyoruz herkese adım atıyor bana gelmiyor. Neden olabilir
Snowglobe Minikbirbebek bizden sıkılıyolar çünkü 😂 yeni yüz yeni ses bize olduğu gibi onlara da iyi geliyo. Hele bide o kişiler her istediğini yapıyorsa. Ohh tadından yenmez 😂 yani üzülmeyin bence ben böyle düşünüyorum
Ekvatoral Minikbirbebek sabah eşimi uğurlarken oğlum kapıdan kaçtı karşı komşunun kapısına. Sürekli ona gitmek istiyor. Gidince gelmek istemiyor
Minikbirbebek Snowglobe yani evet çok eğleniyorlar evde bırakıyorum saatlerce başkasıyla bu annem olsa da böyle hiç demiyor annem nerde beni görmediği zaman mutlu oluyo sanki😀
Mihrimahim16 Kızım 10 aylık ve şuan baba delisi babasının kucağına gidince gelmek istemiyor baba evde olunca sürekli babası ile vakit geçirmek istiyor.. Benim işime geldi 🤣