Casper9061 Nurumay bende içmiştim fakat bir faydası olmamıştı doktor sab simplex önermişti o işimize yaramıştı.
Umayinannesi21 Kimyon çayını bende içiyorum ama bebeğime vermiyorum epey rahatlatıyor bir de ne yeyip ne yememeliyiz kolik anneleri ben artık ne yiyeceğimi şaşırmış haldeyim
Nurumay Umayinannesi21 evet buna cevap veren olursa benim içinde çok iyi olur çikolatayı falan bilmeden yiyordum mesela ama gaz yapıyormuş sonradan öğrendim