Bir hafta önce kızım aniden ateşlendi kanında enfeksiyon çıktı 4 gün ateşi hep çıktı halsizdi pazardan itibaren düzeldi pazartesi günü de ben korona olduğumu öğrendim ve iki gündür kızımda öksürük var doktora götüreceğim ama karantinadayim gitsem karantinada niye geldin diye kızarlar mı? Acaba atlatmış mıdır yani koronadan sonra öksürük oluyor mu?