Bebeğim 5 aylık. Evdeyken emzirmek yerine uzun bir süre sağarak biberonla verme gibi bir gaflette bulundum. Öyle olunca memeyi red etti. İki haftadır vs biberonu tamamen unutturdum, sadece göğsümden emziriyorum ama silikonla kabul ediyor sadece. Buraya kadar sıkıntı yok. Silikonla da olsa şuanki halimden memnunum. Sağmak gerçekten çok yorucu bir sürecmis özellikle misafirlikte vs olunca ve geceleri.
Öğretmenim. 5 Eylül’de göreve başlayacağim. Bebeğim 5,5 aylık olacak. Ek gıdaya da geçilmeye az kaldı ama temel gıdası anne sütü biliyorsunuz ki. Saat 7 de dersim başlıyor. Büyük ihtimal 10.30 gibi de dersim bitecek. Nerden baksanız 6 civari hazırlanmaya başlasam bi 4-5 saat sure içinde uyaninca ememeyecek beni. Biberona tekrar alıştırmak istemiyorum. Ne tür bir ürün kullanmalı eşim ve birkaç saatliğine bakacak olan bakıcı.? Kaşık biberon kullanan var mı mesela? Kaşık biberon kesin red yapmiyor mu? Bir de kullanımı kolay mı? Onerilerinizi bekliyorum…