Bebeğim 6 ay 18 günlük bezine çok az ciş yapmış beni de emdi mama da yedi yatmadan önce üstüne su içti 10 ml falan ama cişinin rengi de sarı doymamış mı susuz mu kalmış anlamadım doymamış olsa isterdi diye düşünüyorum fikri olan var mı kaç gündür böyle doktora gitmeyi düşünüyorum artık