🎈
1balkizannesi DP markası görümcem kullanıyor çok memnun
1balkizannesi DP kullandım hiç memnun kalmadım. Ogx kullanıyorum şu an 💙
1balkizannesi morfoje diye bir şey kullanmıştım, kuaför önermişti
Kuaf marka sarı şişe 👍
Dp diye bi şampuan var
Duyulurum teşekkür ediyorum
Dp beyaz. Ben aldım eşim de başladı😄