Arkadaşlar merhaba
Dün 5 6 saat göğsümü boşaltamadım bebegım babaannesindeydı benımde ıslerım vardı ve bıranda agrı oluşmaya başladı. Geldıgımde emzırdım Bırazsa sağmaya çalıştım ama aşırı agrıyor ve 3 parmak kalınlığında elıme beze gelıyor koltuk altıma doğru yayılmış
Böyle bır durum yaşayan var mı aranızda nasıl bır yol izlemelıyım
Doktor randevusu aldım ama 6 gun sonra