sherlock evet yurt dışındayım doktor normal dedi bidahada gitmedim
Duyulurum sürekli bakıyorum 34.5den aşağı düşmuyor fakat 36 da olmuyor geceleri gunduzleri iyi 36.2 falan oluyor ama gece neden oyle anlamadim icerisi 27 derece üşumeleri imkansız klima açıyorduk cok sıcak burası diye o ku çarptı üşüdüler mi anlamadim hala kendilerine gelemediler😞