Ynianne ay benimde 8 aylık bebişim var park yatağında yatıramıyoruz sürekli dönüyor dönerken kafasını elini çarpıyor sıcak olduğu için yerde yatıyoruz şu an ama kışın ne olacak bilmiyorum .2-3 aksam alıssın artık diye park beşiğine koydum 20 dakikada bir döndü sabaha kadar ikimizinde uykusu hiç oldu yani 🥺