xxxxx Kızlar bebeğim 3 aylk normalde gnde 4.5 kez kaka yaprdı bir haftadır 3 günde kaka yapıyor acep nedendir?
mavisinannesi17 xxxxx anne sütü alıyorsa normaldir ama huzursuzsa karında şişlik varsa götürün doktora
Semaelaa xxxxx Geçen hafta 1 hafta yapmamıştı . Doktor normal dedi anne sütü ile besleniyor. Sonra 3 gün üst üste yaptı. Emmesinde problem yoksa huzursuz değilse problem olmuyor
xxxxx Tugba68 ne zamana kadar norml acaba 1 ay oldu hala aynı.korkuyorum metobalzması zayf olcek diye