Tr123456 1,5 aylik oğlum her öğünde 40ml bazen 60ml mama içer ama 35 bazen 45dk biberonla beklerim ağzında. Artik kollarim ağrıyor biberon tutmaktan ve cok bunaldim
Gizzz34 Tr123456 iyi geceler çok mu yavaş iciyo ve o süre zarfında mamada soğur ki..ne kadar sürede bir mama veriyosunuz tam olarak aç olmadığı için mi böyle yiyo acaba?
Gmznr2909 Tr123456 siz doğru pozisyonu bulamamissiniz benim oğlum da 40 dakka sürüyordu bazen içmesi sırtını daya kolun ve bacağının arasına yastık yok kolun yastıktan destek alsın iki büklüm yapma kendini vende ilk baştan doğru pozisyonu bulana kadar zorlandım yasaklardan destek al gülüm
elmaliturtam Tr123456 ya ne bileyim 1.5 aylık bebekte ne kadar hızlı içebilir ki mamayı 30-40 dk çok fazla değil onun ayına göre siz pozisyonunuzu değiştirin sırtınızı yaslayın yastıkla falan kolunuzun altını destekleyin
Oznurkk Tr123456 35-45 dk ya mama buz gibi olur. Acaba çok erken mi veriyorsunuz ya da cc çok mu yapıyorsunuz .bebeğim 18 günlükken mamaya başladım hep 3 saatte bir hiç sorun yaşamadım.
Tr123456 Gizzz34 2 3 saatte bir mama veriyorum, ağlamasini bekliyorum iyice acıkıyor ama mama yerken yine ayni demin yedirdim 40dk ancak
Gmznr2909 Tr123456 seninki de benim ki gibi keyifci 🤣 bir kere saat tuttum 40 dakka sürdü biraz emiyor uyuyor sonra tekrar emiyor mama var ya sogurdu o içene kadar 😀
Tr123456 elmaliturtam bnde dedim benim usakta mi bi anormallik var acaba😁 milletin usagini da burda okuyom biberonu yiyor 5dkda
elmaliturtam Tr123456 bakma her yazılana sen ona bakarsan burda doğuştan okuma yazma ile doğan bile bulursun abartıyı severiz toplum olarak sağlıkla büyüt.
Oznurkk Yasminmiray10 elimi yakmayacak kadar sıcaklıkta koyuyorum. Ama bazen bir tık sıcak yapıyorum. Çünkü bebeğime sütü de sağarak verdiğim için sütü içirirken soğumasın istiyorum ama en geç 3 dk ya ikisi de bitiyor
Oznurkk Yasminmiray10 ben çok ılık yapmıyorum ılığa yakın. Çünkü sütü içerken bekleme süresi var sonrasında çok soğuk olunca bebeğim içmiyor
Tr123456 Gmznr2909 oyy kuzum artik kollarim uyuşuyor ya. Acaip keyifli bebegim ya atiyor bacak üstüne eli de kulaga getiriyor 45dk da biberon içiyor😁 mama oluyor buz gbi