6ayliken kızımı kontrol le götürmüş dum kilosu 6.900du şuan kızım 6bucuk aylik 6ayliken tadimlara baslamisdik sonra anerji cikdi kızım da bugün doktora götürdüm kilosuna fln tekrar bakdi kilosu ayniyydi 6.900du doktor hiç kilo almamış dedi morelim bozuldu emiyo sadece bide tadım yapıyoruz anneler 😔