AylakMatmazel benim bebeğim de dediğiniz gibi doymuyordu ama hem çevrem hem de doktorlar o aylarda mide kapasitesinin üzerinde verme sen ne kadar verirsen o içer gazı olduğunda bile emmek/içmek ister, doyduğunu bilmez diyordu. O yüzden ayına göre vermeye başladım sonra düzeldi verdiğim kadar içti hep. Dediğiniz gibi uyumuyordu resmen ağlıyordu deli gibi. Meğerse gaz yüzünden de olurmuş bu davranış.