tugraninannesi0105 ben buna katılmıyorum zaten hepimizin emzirme öncesi bir göğsü diğerinden küçük değil miydi emzirmeye hepimiz bir göğüsten başladık otomatikman o göğüs daha uzun süredir süt üretiyor ve bebek daha çok emdi. Emzirme bitimi elbette sarkma olacaktır ama bu az emzirmekle çok emzirmekle olmaz bence. O zaman Doğum öncesi yapısal olarak bir göğsü diğerinden küçük olan emzirmeye ilk o memeden başlasın böylece dengelenmiş mi olur 🤷🏻♀️