Kızlar asm kilosu ideal diyor içim rahat ama her gören zayıf hııı çok zayıff tüh yemiyo mı diyo delirecek gibiyim 6 aylıkken 8.5 kiloydu çok iyiydi 8 aya kadar hep çok kaka yaptı günde 5-8 💩 8 aylıkkende 8,5 kiloydu . tahliller temiz çıktı o arada kovidde olmuştuk . 9 aylıkken kontrolde 9200 çıktı şuan günde 1-2 kez yapıyor . Doktora gidemedik uzak ve eşim kaza yaptığı için araba yok işten gel beni al git 5 saatten fazla sürer . Birde kilo aldıran ne yapabilirim çorbalar sebze et yemekleri herşeyi veriyorum çok iştahlı bi bebek değil .orta halli yani