Kızlar kızımın karnı nerdeyse bebekliginden beri sis gazlı bı bebekti ama 2 yaşına giricek hala inmedi gören herkes sis olduğunu söylüyor göbeğe bak tarzinda. Ama açken de tokken de ayni zaten çok yiyen bı bebek değil zorla yiyo hatta. Sizde böyle bı durum var mı ? Varsa yardımcı olurmusunuz