milletsanaseymiolacak M987 aynen bende öyleyim 3 günde büyük nutellayı bitiriyorum kaşık kaşık tutamıyorum kendimi bitince almayayım diyorum duramıyorum cıldırmak üzereyim 😀
Azemefnan_2021 M987 bu kesinlikle ben tatlı olmazsa evde çıldırırdım resmen hemen yapardım yada aldırırdım Allahtan geçti yoksa kilo vermeden 100 kiloya çıkacaktım 😂😂😂
Gamzesaa M987 normalde hiç tatlı sevmem aşeriyorum sanki çikolata, baklava sütlü tatlılar kesmiyor bile artık 🙈 bu arada da sürekli kilo veriyorum o yüzden yiyorum
Mervaydnnn M987 bende öyleyim canim bir paket Halley bitiriyorum günde aşırı şekerli şeyler cekiyo canim bide son 1 aydır böyleyim normalde şekerli şeyler midemi bulandirir ama emzirmekten kaynaklı sanırım çok çikolatalı şeyler tatlı hosaflar falan icesim var sürekli 😂😂😂
Temmuzannesiyim Ayy bende de oldu ilk doğum yaptığım zamanlar hatta 40ım çıkana kadar. Çayı şekersiz içerim ama şeker koyasım geliyordu. Sağlık ocağındaki ebe kansizliktan olabilir demişti. Kan degerlerinize baktırın isterseniz
Elf95 11 ay olacak doğum yapalı hala geceleri gözümü çikolata diye açıyorum, çişe gitmeye üşenen sabaha kadar tutan ben kalkıp çikolata gömüyorum sonra neden kilo veremiyorum diyorum 😂😂
Mamo-annesi Bende de oluyor aynı şey tatlıdan başka hicbisey yemek istemiyorum bende kansızlıktan oluyor diye duymuştum
ruveydaensar Bebeği küçük olanlarda gaz yapmıyor mu çikolata? Benim de canım çekiyor ama gaz yapar da sonra bi de onla uğraşırım diye elim varmıyor. 1 aylık daha
sarmaliklahana M987 asla tatlı sevmeyen ben emzirme dönemi tatlı tatlııııı diye evde geziyordum eylülde dogum yaptım Nisan ayında ramazanda oruc tuttum da öyle bıraktım tatlıyı yoksa hem canım istiyor yiyiyordum hem aşırı tatlıdan midem bulanıyordu 🤢 cok normal yani.
Ysalvatore M987 bende öyleyim tatlı sevmiyordum ama şimdi deli gibi yiyorum aşerme gibi böyle biran önce bu istek geçsin diye uğraşıyorum yoksa 100 kilo olcaz😂